Barbie: întoarcerea la origini
Unul dintre cele mai cunoscute brand-uri globale a avut o evoluție vizuală care se poate interpreta ca o…inevoluție: în 2009, după 50 de ani de ajustări și updateuri grafice, Barbie s-a întors la logo-ul inițial.

Barbie a fost creată în 1959 de Ruth Handler, o întreprinzătoare din Statele Unite, care a avut ca inspirație în design o păpușă tradițională germană. Barbara, fiica ei, a fost cea care a dat numele viitoarei păpuși – Barbara Millicent Roberts.

Culoarea roz, cu mici variații, a rămas constantă în comunicarea vizuală a celei mai cunoscute mărci de păpuși din lume. Logotipul numelui a rămas, în esență, simplu, fără simboluri suplimentare, excepție făcând perioada anilor 2004-2005 când o floare stilizată a pus, literalmente, punctul pe i. După o aventură însoțită de font-uri diferite, concluzia a fost că cel mai potrivit și mai “girlie” este tot logo-ul inițial, astfel că, pe un roz viu și jucăuș, Barbie și-a regăsit identitatea ”natală”.

Ne place pentru că este un brand de jucării care s-a impus printr-o originalitate absolută a design-ului de produs.
Foto & credits: 1000logos, chilango