Scopul acestor opinii? În primul rând pentru a descrie ce ne place, ce e nou și bun, ce am testat și ce credem că merită atenția. Pentru a lăuda munca de calitate și originalitatea, perseverența și efortul de a crea lucruri frumoase care ne bucură lumea. În al doilea rând, pentru a opina ce nu ne place, ce credem că ar putea fi mai bun, mai frumos, mai util, fără judecăți răutăcioase ci cu bun-simț, onestitate și sub influiența experientței acumulate în ani de practică în design și branding. Pentru că opiniile sunt libere, nu și obligatorii.

SPQR

S •P •Q •R • este, probabil, cel mai cunoscut brand statal din istoria civilizației umane (și poate chiar singurul care a supraviețuit timpului). SPQR […]

RECICLARE

Apple, Nike, Mercedes, Mastercard, Coca-Cola, World Wide Fund for Nature: notorietate și popularitate. Însă v-ați gândit, vreodată, la logo-urile la fel de răspândite, utile dar nu foarte populare?

Magdeburg Los Angeles

Un brand încă necunoscut la noi, șochează cu un nou concept: bluza incompletă sau, mai bine zis, bucata de bluză la preț de întreg.

I amsterdam

Cum era de așteptat, abordarea Amsterdamului cu privire la noua sa identitate vizuală a fost total diferită față de a oricărui alt oraș. Deși nu […]

Disney in the sky

Cu ocazia aniversării a 50 de ani de la înființarea Walt Disney World Resort, compania braziliană Azul Linhas Aéreas a aplicat un interesant co-branding pe […]

Edvard Munch

Câți nu știu celebul tablou Strigătul (The Scream / Skirk) a lui Edvard Munch, a 4-a cea mai cunoscută pictură din istoria artei la nivel […]

Pastificio Di Martino

Istoria de „pastificieri” a familiei Di Martino a început în 1912 și continuă cu succes până astăzi, ajungând să fie cunoscută în peste 35 de țări prin aroma unică și, mai nou, printr-un ambalaj de excepție.

“A avea opinie înseamnă a fi conștient nu numai de obligația față de tine dar și de cea față de alții.”