Scopul acestor opinii? În primul rând pentru a descrie ce ne place, ce e nou și bun, ce am testat și ce credem că merită atenția. Pentru a lăuda munca de calitate și originalitatea, perseverența și efortul de a crea lucruri frumoase care ne bucură lumea. În al doilea rând, pentru a opina ce nu ne place, ce credem că ar putea fi mai bun, mai frumos, mai util, fără judecăți răutăcioase ci cu bun-simț, onestitate și sub influiența experientței acumulate în ani de practică în design și branding. Pentru că opiniile sunt libere, nu și obligatorii.

Legenda jocurilor: Evoluția logo-ului Nintendo și aventura în lumea virtuală

În lumea jocurilor video, numele Nintendo strălucește ca un far de inovație și imaginație. De la începuturile sale până în prezent, logo-ul Nintendo a călătorit […]

De la bomboană la Brand Global: evoluția jucăușă a logo-ului Chupa Chups și implicarea lui Salvador Dalí

Când vine vorba de bomboane, numele Chupa Chups se aude în toată lumea. Fondat în anul 1958 de către Enric Bernat, brandul său iconic a […]

Barbie: întoarcerea la origini

Unul dintre cele mai cunoscute brand-uri globale a avut o evoluție vizuală care se poate interpreta ca o…inevoluție: în 2009, după 50 de ani de […]

Din Torino, în lumea-ntreagă

LAVAZZA este unul dintre cele mai mari branduri de cafea și, încă de la înființare, din 1895, este condus de familia al cărei nume îl […]

NASA: Cea mai tare agenţie

NASA (Administrația Națională Aeronautică și Spațială), una dintre cele mai cunoscute și prestigioase organizații din lume, folosește concomitent cele 3 logo-uri celebre din istoria sa […]

Cornul, Steaua și Artois

Stella Artois, una dintre cele mai cunoscute marci de bere din lume, are și unul dintre cele mai vechi logo-uri – încă din 1366, an […]

Kappa

Încă din 1916, ceea ce avea să devină unul dintre cele mai cunoscute brand-uri de echipament sportiv (și fashion), producea șosete și lenjerie intimă. Logo-ul […]

Twitter

Twitter este pe buzele tuturor de cand Elon Musk a decis sa achizitioneze pachetul majoritar de actiuni al platformei sociale americane. De la infiintare, logo-ul […]

SPQR

S •P •Q •R • este, probabil, cel mai cunoscut brand statal din istoria civilizației umane (și poate chiar singurul care a supraviețuit timpului). SPQR […]

RECICLARE

Apple, Nike, Mercedes, Mastercard, Coca-Cola, World Wide Fund for Nature: notorietate și popularitate. Însă v-ați gândit, vreodată, la logo-urile la fel de răspândite, utile dar nu foarte populare?

Magdeburg Los Angeles

Un brand încă necunoscut la noi, șochează cu un nou concept: bluza incompletă sau, mai bine zis, bucata de bluză la preț de întreg.

I amsterdam

Cum era de așteptat, abordarea Amsterdamului cu privire la noua sa identitate vizuală a fost total diferită față de a oricărui alt oraș. Deși nu […]

Disney in the sky

Cu ocazia aniversării a 50 de ani de la înființarea Walt Disney World Resort, compania braziliană Azul Linhas Aéreas a aplicat un interesant co-branding pe […]

Edvard Munch

Câți nu știu celebul tablou Strigătul (The Scream / Skirk) a lui Edvard Munch, a 4-a cea mai cunoscută pictură din istoria artei la nivel […]

Pastificio Di Martino

Istoria de „pastificieri” a familiei Di Martino a început în 1912 și continuă cu succes până astăzi, ajungând să fie cunoscută în peste 35 de țări prin aroma unică și, mai nou, printr-un ambalaj de excepție.

“A avea opinie înseamnă a fi conștient nu numai de obligația față de tine dar și de cea față de alții.”