“Oportunităţile nu apar
tu le construieşti.”

Logo

Logo-ul este o marcă grafică, o emblemă, un simbol mai mult sau mai puțin stilizat cu rolul de a identifica și/sau a defini o asociație, companie, un produs, un brand. Acest element a devenit parte integrantă a identității unui brand, conferind o valoare aparte acestuia, intangibilă, când este recunoscut și asociat cu produsul/ compania.

Fie că se prezintă sub formă de ideogramă, pictogramă, logotip sau o combinație a acestora, logo-ul nu este conceput pentru a defini direct și strict activitatea unei companii, ci ia, de cele mai multe ori, o formă stilizată, cu înțeles metaforic (de exemplu Apple: deși semnul grafic este un măr mușcat și nu explică ce vinde compania, simbolul este recunoscibil și asociat cu tehnologia Mac).

Logo-uri

Studiu de caz

În grădină la Florance


“Triumful bunului gust înseamnă muncă și respect pentru pământ și pentru roadele sale. Înseamnă grija cu care cultivăm, culegem, preparăm, ambalăm, punem la păstrat și ajungem la tine pe masă.”

Aceasta este promisiunea din grădina lui Florance, brand-ul potrivit celor pasionați de bunul gust al fructelor și al legumelor crescute simplu, culese manual și procesate ca pe vremuri, fără adaosuri cultivate în laborator.

Logo-ul este ilustrarea grafică a sloganului și a creatoarei acestui brand care, într-o formă atletic stilizată, ridică, din propria grădină, trofeul (coșul) cu roadele muncii crescute de natură, într-un triumf al bunului gust.

Identitatea vizuală abundă în elemente natural- vegetale și comunică vesel și colorat lucruri serioase: mâncarea și ingredientele de grădină trebuie să triumfe asupra industriei chimice.