Scopul acestor opinii? În primul rând pentru a descrie ce ne place, ce e nou și bun, ce am testat și ce credem că merită atenția. Pentru a lăuda munca de calitate și originalitatea, perseverența și efortul de a crea lucruri frumoase care ne bucură lumea. În al doilea rând, pentru a opina ce nu ne place, ce credem că ar putea fi mai bun, mai frumos, mai util, fără judecăți răutăcioase ci cu bun-simț, onestitate și sub influiența experientței acumulate în ani de practică în design și branding. Pentru că opiniile sunt libere, nu și obligatorii.

Magdeburg Los Angeles

Un brand încă necunoscut la noi, șochează cu un nou concept: bluza incompletă sau, mai bine zis, bucata de bluză la preț de întreg. După moda jeans-ilor mai mult sau mai puțin rupți și peticiți, a tricourilor sau a cardiganelor cu mici găuri din fabrică, iată că Magdeburg Los Angeles a dus conceptul de zdreanță nouă până la capăt, până la stadiul de produs.

„Absurdul” acestui design dement își poate găsi „logica” în gândirea creatorului, Bill Kaulitz, solistul trupei de rock alternativ (înființate în orașul german Magdeburg) Tokio Hotel. Până una-alta, împins de popularitatea grupului muzical, brandul Magdeburg Los Angeles și-a croit un drum rapid și sigur în zona fashion, fiind prezent cu diverse modele de haine pe unul dintre cele mai mari shop-uri online: about you.

NU NE PLACE pentru că e un pic exagerat să vinzi o ruptură la preț de haină bună. Și nu ne place pentru că se creează o nișă fără nicio legătură cu zona fashion.

foto & credits: aboutyou.ro, louderthanloveth.wordpress.com
Merită un share