Scopul acestor opinii? În primul rând pentru a descrie ce ne place, ce e nou și bun, ce am testat și ce credem că merită atenția. Pentru a lăuda munca de calitate și originalitatea, perseverența și efortul de a crea lucruri frumoase care ne bucură lumea. În al doilea rând, pentru a opina ce nu ne place, ce credem că ar putea fi mai bun, mai frumos, mai util, fără judecăți răutăcioase ci cu bun-simț, onestitate și sub influiența experientței acumulate în ani de practică în design și branding. Pentru că opiniile sunt libere, nu și obligatorii.

Cornul, Steaua și Artois

Stella Artois, una dintre cele mai cunoscute marci de bere din lume, are și unul dintre cele mai vechi logo-uri – încă din 1366, an în care s-a înființat fabrica Den Hoorn (The Horn – Cornul) în Leuven, Belgia.

Până în 1717, Den Hoorn dădea numele berii produse în vechea fabrică, lucru care se va schimba odată cu decizia lui Sebastian Artois de a cumpăra afacerea. Numele său de familie va fi scris deasupra intrării principale, alături de celebrul simbol al cornului, începând astfel aventura unui brand ce avea să devină un bun global. Dar, lucrurile nu erau gata la acel moment și o stea își face loc în compoziția logo-ului Artois.

După o vreme, steaua se transformă în nume și se definitivează marca de bere belgiană Stella Artois. Iar simbolul cornului, deși va dispărea pentru 62 de ani, reapare în anii ’80 pentru a rămâne până în ziua de astăzi pe emblemma uneia dintre cele mai iconice beri din Belgia și din Europa.

Ne place pentru că este un brand faimos care își respectă istoria și blazonul printr-o calitate deosebită a berii fabricate.

Foto & credits: 1000logos, stellaartois
Merită un share