Scopul acestor opinii? În primul rând pentru a descrie ce ne place, ce e nou și bun, ce am testat și ce credem că merită atenția. Pentru a lăuda munca de calitate și originalitatea, perseverența și efortul de a crea lucruri frumoase care ne bucură lumea. În al doilea rând, pentru a opina ce nu ne place, ce credem că ar putea fi mai bun, mai frumos, mai util, fără judecăți răutăcioase ci cu bun-simț, onestitate și sub influiența experientței acumulate în ani de practică în design și branding. Pentru că opiniile sunt libere, nu și obligatorii.

Cheia Vinului

Importator şi distribuitor de vinuri selecţionate / SERVICIILogo, Dezvoltare Identitate vizuală, Publicitate Indoor & Outdoor, Print

Vlăşcuţa

Producător şi distribuitor de lapte de vacă / INDUSTRIA ALIMENTARĂLogo, Dezvoltare Identitate vizuală, Etichete produse, Publicitate Indoor & Outdoor, Print Vlășcuța – Stolnici reprezintă un […]

“A avea opinie înseamnă a fi conștient nu numai de obligația față de tine dar și de cea față de alții.”