Lotus Beauty Club
Pentru deschiderea centrului de înfrumusețare și tratament LOTUS BEAUTY CLUB, am dezvoltat o identitate vizuală minimalistă, pornită de la un simbol grafic realizat, inițial, într-o […]
Scopul acestor opinii? În primul rând pentru a descrie ce ne place, ce e nou și bun, ce am testat și ce credem că merită atenția. Pentru a lăuda munca de calitate și originalitatea, perseverența și efortul de a crea lucruri frumoase care ne bucură lumea. În al doilea rând, pentru a opina ce nu ne place, ce credem că ar putea fi mai bun, mai frumos, mai util, fără judecăți răutăcioase ci cu bun-simț, onestitate și sub influiența experientței acumulate în ani de practică în design și branding. Pentru că opiniile sunt libere, nu și obligatorii.
Pentru deschiderea centrului de înfrumusețare și tratament LOTUS BEAUTY CLUB, am dezvoltat o identitate vizuală minimalistă, pornită de la un simbol grafic realizat, inițial, într-o […]
Pornită acum mulți ani ca o afacere de familie, GRS a ajuns să reprezinte un multi brand care adună sub umbrela sa mai multe divizii […]
După o ușoară restilizare a vechiului logo, identitatea vizuală Ramis Catering a fost construită într-o manieră clasică, aproape retro, prin fonturi și culori potrivite domeniului […]
“A avea opinie înseamnă a fi conștient nu numai de obligația față de tine dar și de cea față de alții.”