Kingspor
Kingspor este o mică afacere românească de familie care cultivă și adună binefacerile naturale ale ciupercilor în capsule vegetale cu o mulțime de beneficii pentru starea și sănătatea noastră.
Ajuns deja la o relativă notorietate în piața de profil, brandul Kingspor avea nevoie de un refresh al imaginii inițiale care să-i faciliteze o poziționare cât mai solidă și de o prezență specială în mediul comercial.
Rebranding-ul Kingspor a pornit de cele două elemente principale ale denumirii mărcii și ale vechii reprezentări grafice: ciuperca și coroana. Soluția a venit prin inversarea proporțiilor din vechiul logo și a însemnat o accentuare a numelui și o stilizare restransă a elementelor grafice care s-au unit într-o construcție singulară: ciupercile sunt înnobilate prin așezarea lor în coroană. Construcția grafică a brand-ului este inspirată din elementele naturale ale pădurii, locul în care ciupercile au “spor” natural, iar cromatica e aleasă în tonalități fine ale culorilor reprezentative pentru pământ, apă,
plante, regnul animal.
Pentru etichetarea flacoanelor de capsule vegetale cu extract de ciuperci am ales o culoare specială – lucios-metalică – un element de rafinament și eleganță specific ideii de nobil, de regalitate.