Scopul acestor opinii? În primul rând pentru a descrie ce ne place, ce e nou și bun, ce am testat și ce credem că merită atenția. Pentru a lăuda munca de calitate și originalitatea, perseverența și efortul de a crea lucruri frumoase care ne bucură lumea. În al doilea rând, pentru a opina ce nu ne place, ce credem că ar putea fi mai bun, mai frumos, mai util, fără judecăți răutăcioase ci cu bun-simț, onestitate și sub influiența experientței acumulate în ani de practică în design și branding. Pentru că opiniile sunt libere, nu și obligatorii.

CARPATI COM

Una dintre cele mai vechi societăți de construcții din Argeș a decis că este oportun un rebranding care să marcheze maturitatea și experiența unei activități […]

Campion

Campion, unul dintre cele mai vechi nume din domeniul patiseriei și panificației pe plan local, a ales un rebranding care să aducă în prim plan […]

Club 32

Pub & pizzerie / SERVICIILogo, Dezvoltare Identitate vizuală, Publicitate Outdoor & Indoor, Packaging, Print Unul dintre cele mai vechi localuri din Pitești a trecut printr-un […]

Groupe TIB

Logo-ul grupului a trecut printr-un amplu process de re-branding pentru a ilustra mai adecvat totalitatea activităților cuprinse în brand-ul umbrelă TIB. Vechiul logo limita din […]

Moara Domnească

Producător făină / INDUSTRIA ALIMENTARĂRebranding linie de ambalaje Un nume cu notorietate pe piața regională de morărit și panificație, Moara Domnească a trecut printr-un proces […]

Hutton

Producător paste făinoase / INDUSTRIA ALIMENTARĂRebranding linie de ambalaje

“A avea opinie înseamnă a fi conștient nu numai de obligația față de tine dar și de cea față de alții.”